Robotul care se autoprezintă „Pepper număr 3, noul angajat", urează bun venit clienţilor la această sucursală bancară şi le prezintă caracteristicile unor servicii financiare. Potrivit televiziunii naţionale NHK, androidul, capabil să comunice cu persoanele şi să le interpreteze emoţiile, îi întreţine pe clienţii băncii şi cu unele dintre abilităţile robotice, precum exerciţiile de dicţie. Toshio Kato, preşedintele băncii, a informat mass-media că „vor fi angajaţi" curând alţi doi roboţi Pepper în alte sucursale ale băncii Kitakyushu.
Pepper, cu o înălţime de 120 de centimetri şi având un ecran pe piept, utilizează o tehnologie dezvoltată de SB Corp care îi permite să-şi genereze artificial propriile emoţii. În iunie au fost puse în vânzare pentru populaţie un milion de exemplare, la preţul de 198.000 de yeni (1.400 de euro), care s-au epuizat într-un minut.
Dezvoltat în comun de SoftBank Mobile şi de fabricantul francez de robotică Aldebaran Robotics, Pepper „lucrează" deja ca angajat în unele localuri ale Nestcafé şi sedii Softbank din Japonia sau ca „prezentator" la o emisiune de televiziune pentru copii.