Brandul Brailei este dat, la ora actuala, de mirosul pestilential de porc | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Brandul Brailei este dat, la ora actuala, de mirosul pestilential de porc

Liderul PDL Braila, Ion Stefan, crede ca pina la a inventa branduri cosmopolite pentru Braila, ar trebui sa deschidem ochii si sa ne ascutim mirosul la ceea ce este caracteristic orasului de ani de zile si anume, printre altele, mirosul de porc. Stefan considera ca Braila are citeva probleme majore de imagine, care trebuie rezolvate, daca vrem ca turistii sa devina interesati de oras: "Se discuta mult despre rebranduirea sau rebramburirea orasului. Sa nu uite cine se ocupa, ca un brand nu se face de azi pe miine, este o problema de traditie, de istorie, de asezare geografica, de social. Brandurile nu se creeaza de azi pe miine, fiindca facem noi niste simpozioane, alea care sint trebuie respectate si aduse la cunostinta. Mai mult decit atit, am citit de “branduri negative”. Nu am mai auzit de asa ceva, cine se gindeste la astfel de lucruri sa ia o carte, sa citeasca ce inseamna brand. Cica avem branduri negative. Doamne fereste, de asa ceva nu am mai auzit nici ca profesor de istorie, nici ca lider administrativ. Si daca tot se discuta in aceste zile despre brandurile Brailei, sa nu uite respectivii sa treaca mirosul de porc, care e specific orasului de mult timp, si de cersetorii de la statiile de autobuze si de la intersectiile principale ale orasului. Poate ar trebui sa spun mirosul de porci, ca sa inteleaga mai multi despre ce este vorba... Vii de la Galati, ca un turist din nordul Moldovei, spre litoral. Cum ajungi la intrarea in Braila, la intersectia cu Dorobantilor, la semafoare, te ia in primire o lioata de tigani si daca nu ai geamurile inchise la masina, ai patit-o imediat. Claxoneaza, se dau oamenii jos, fug dupa ei, injura. Aici, la piata Concordiei, iarasi, aceeasi situatie, niste tiganusi pe care-i cunoastem de vreo 7 ani. Nu am mai vazut in alte orase asa ceva. Ce imagine face celor aflati in trecere prin Braila? Astea-s brandurile adevarate, nu? Noi trebuie sa rezolvam problemele adevarate ale orasului, gunoaie, cersetori, mirosuri, ca la mine in cartier, in Buzaului, miroase fiindca au locatarii ferme de vaci, de porci, nu stiu de ce. Cum e posibil sa cresti animale in sistem ferma, in oras?!".
La rindul sau, democrat-liberalul Cristian Pricop, posibil candidat pentru alegerile parlamentare, este de parere ca autoritatile nu trebuie sa caute branduri noi pentru oras sau sa inventeze branduri: "Noi trebuie sa facem din Braila un brand, trebuie sa afisam Braila cu ce are ea, cu monumente, cu cladirile ei vechi, cu toate posibilele atractii. Asta ne lipseste noua, puncte de informare cu toate locurile care pot fi vizitate".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro