Pe de alta parte, conducerea serviciului a calculat ca, in acest an, cheltuielile de personal vor fi mai mult de jumatate din total cheltuieli, respectiv 375.900 lei. Acestea presupun: statul de functii aprobat pentru un numar de 20 de posturi, cu salariile de baza aferente si sporurile care vor fi acordate salariatilor, precum si o majorare a salariilor in procent de 18%; cheltuieli salariale in natura, reprezentind tichete de masa si alocatie de hrana pentru navigatori in valoare de 44.900 lei; contributiile aferente salariilor, datorate la bugete, in valoare de 73.000 lei.
In ceea ce priveste cheltuielile cu bunuri si servicii, s-a avut in vedere: achizitionarea de furnituri birou (5.000 lei); materiale pentru curatare necesare pentru sediul administrativ, cit si pentru nava Lacu Sarat si salupa Grindeni (5.000 lei); incalzit, iluminat, pentru sediul administrativ si nava Lacu Sarat (20.000 lei); apa, canal, salubritate pentru sediul administrativ (800 lei) * carburanti si lubrifianti pentru autoturismul din doatre, nava si salupa (30.000 lei).
Conducerea Serviciului isi propune ca in acest an sa repare pontonul la opera vie, in vederea reclasificarii si la structura, copertina, motorul principal si auxiliar la nava Lacu Sarat, pasarelele de acces nava, cheiurile si platforma adiacenta din piatra cubica. Pe de alta parte, tot la capitolul cheltuieli intra partea de reclama pentru nava Lacu Sarat si anunturi publicitare, licitatii, respectiv 1.700 lei.