Editia 2007 a tirgului precum si evenimentele conexe reunesc circa 800 de firme din 16 tari - Italia, Grecia, Bulgaria, Pakistan, India, Ungaria, Germania, Egipt, Indonezia, Franta, Austria, Sri Lanka, Spania, Republica Moldova si SUA - suprafata ocupata fiind de circa 23.000 mp. In functie de domeniile prezentate, TIBCO este structurat pe 6 sectiuni tematice: "Pentru tine si familia ta", "TIBCO in serviciul Dvs.", "Pentru casa ta", "Pentru timpul tau liber", "Participari internationale", "Tirgul Bucurestilor", printre domeniile acoperite de acest eveniment fiind confectii, textile si articole din piele, cadouri si artizanat, cosmetice si parfumuri, bijuterii, produse naturiste si terapii neconventionale, mase plastice, articole de menaj si articole sanitare, decoratiuni interioare si exterioare, produse chimice si articole pentru curatenie si igiena, turism, pescuit si vinatoare, sunet, lumina, muzica.
"In 2007, TIBCO si evenimentele conexe isi vor accentua componenta specializata, propunindu-si sa devina un for de discutii si intilniri de afaceri, constind in mai multe saloane tematice specializate si o mai profunda legatura si cunoastere intre organizator si participanti, atit expozanti, cit si vizitatori", a declarat Tiberiu Pap, director in cadrul "ROMEXPO".
Din 2000 pina in prezent, TIBCO s-a imbogatit permanent cu noi saloane si sectiuni, ROMEXPO diversificind serviciile oferite expozantilor si vizitatorilor. Editia din acest an a tirgului este imbogatita de o serie de evenimente cum sint: Tirgul de Turism al Romaniei, "Expo Sport si Agrement", precum si saloanele specializate: "Food&Drink, pentru produse alimentare si bauturi, "Car Dealer's Show", pentru dealerii de automobile si "Consumer Electromics", pentru produse electronice si electrocasnice.