ECONOMIC: Studiu:1 din 10 români ce au început o tranzacție online în ultimele 6 luni n-a dus-o la bun sfârșit | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

ECONOMIC: Studiu:1 din 10 români ce au început o tranzacție online în ultimele 6 luni n-a dus-o la bun sfârșit

Un studiu Netopia mobilPay relevă faptul că 1 din 10 români care au început o tranzacție online în ultimele şase luni nu a dus-o la bun sfârșit, majoritatea celor intervievaţi invocând motive personale, precum neîncrederea în sistemul de plată sau refuzul dezvăluirii datelor private.

"Majoritatea celor intervievați, 82%, au abandonat o tranzacție invocând motive personale, precum neîncrederea în sistemul de plată, refuzul dezvăluirii datelor private sau confundarea codului de securitate CVV2 cu PIN-ul. De cealaltă parte, doar 18% au dat vina pe diverse probleme de ordin tehnic, precum terminarea bateriei la laptop sau întreruperea conexiunii la internet", a declarat Antonio Eram, CEO Netopia.

Totodată, 1 din 5 respondenți declară că nu a finalizat o comandă pentru că suma care trebuia plătită pentru un produs era prea mare, că nu aveau bani pe card sau pentru că, pur și simplu, doar au vrut să vadă cum funcționează sistemul de plată.

De asemenea, o zecime dintre cei chestionați de procesatorul de plăți online prin card nu a dus până la capăt o tranzacție pe internet pentru că a omis să completeze toate câmpurile de plată.

Analiza Netopia mobilPay a arătat și ce alte motive stau la baza nefinalizării unei comenzi în mediul virtual.

Astfel, 11% nu doresc să finalizeze tranzacția deoarece nu au încredere în acest sistem de plată, au ales metoda de plată greșită sau nu vor să își introducă datele personale, 5% au vrut doar să vadă cum se procedează la plata prin card pe internet și, respectiv, același procent de respondenți arată că nu au avut cardul la ei și că au fost nevoiți să abandoneze comanda iar 4% au rămas fără conexiune la internet sau fără baterie la laptop

Doar 2% nu au știut ce înseamnă CVV2 (codul de securitate din trei cifre tipărit pe spatele cardului) și au introdus, în locul acestuia, PIN-ul cardului (numărul personal de identificare al cardului) și, totodată, același procent de persoane chestionate nu a reușit să finalizeze tranzacția întrucât nu dețineau un card.

"Practic, nici unul dintre motivele care au stat la baza nefinalizării tranzacțiilor cu cardul nu este legată de dificultatea procesului de plata online, funcționarea acestuia realizându-se în condiții optime și de securitate deplină", arată studiul.

Netopia mobilPay este lider pe piaţa din România în ceea ce priveşte microplăţile cu telefonul mobil şi unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online prin card.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

recomandari

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro