Sute de braileni au luat cu asalt, ieri, Sala Polivalenta, locatia aleasa de catre "Media Business Class" pentru organizarea celei de a doua editii a expozitiei nationale din industria textila si pielarie "Braila Eurofashion", atrasi fiind de anuntul ca majoritatea produselor expuse vor fi oferite spre vinzare la preturi de producator. Acest tirg se deruleaza pe parcursul a 4 zile, mai precis in perioada 3 - 6 aprilie, programul de vizitare fiind 10 - 19, cu mentiunea ca intrarea vizitatorilor este libera. Asa cum a explicat Nicolae Parteni, reprezentantul din partea organizatorului, editia din acest an a reunit nu mai putin de 60 de firme din 19 orase, inclusiv din Braila, producatori si importatori, comercianti de tesaturi, confectii textile pentru adulti si copii, confectii din piele si blana, tricotaje, incaltaminte si marochinarie. Important de mentionat este ca cei mai multi dintre expozanti au mai participat si la prima editie, cea de anul trecut, care a avut loc in Sala de Sport a Colegiului National "Gh. M. Murgoci", locatie care s-a dovedit atunci neincapatoare pentru sutele de braileni care i-au trecut pragul. "Este a doua editie a tirgului cu vinzare organizat de "Media Business Clas" in municipiul Braila si avem in plan ca acest eveniment sa devina o traditie in acest oras. Mai mult, in a doua jumatate a acestui an vom organiza si o editie de toamna. Unul dintre atuurile succesului acestui eveniment este acela al numarului mare de producatori cu o diversitate de oferte, prezenti din mai multe localitati din tara printre care Cluj, Bistrita, Satu Mare, Calarasi, Bucuresti sau Iasi, precum si faptul ca preturile produselor oferite spre vinzare in cadrul tirgului sint preturi de producator", a mai spus Parteni.