Cea mai mare pondere a celor deschid televizorul în fiecare zi se înregistrează în rândul românilor cu studii superioare (88,1%).
Pe regiuni, Transilvania şi Banatul au cel mai mare procent al celor care se uită zilnic la TV, respectiv 84,8%, iar Moldova, cel mai mic (76,5%).
După dorinţa de informare, următorul motiv pentru care românii se uită la televizor este divertismentul/relaxarea, invocat de 8% dintre respondenţi.
Ponderea telespectatorilor care se uită la filme artistice zilnic sau de câteva ori pe săptămână a scăzut de la 57% în 2007 la 50% în 2011. O scădere cu un procent înregistrează muzica, divertismentul şi emisiunile sportive.
A crescut, în schimb, ponderea celor care se uită la jurnale de ştiri zilnic sau de câteva ori pe săptămână, de la 90% acum patru ani, la 92% în 2011.
Interesul faţă de posturile locale este în creştere faţă de 2007. Atunci, 26% dintre români spuneau că se uită la posturi TV locale, iar astăzi ponderea lor a crescut la 28%.
Sondajul a fost realizat în octombrie, pe un eşantion de 1.243 de persoane cu vârsta de minimum 18 ani.
