"Majoritatea masinilor maxi-taxi merg pe traseele "Braicar" fara ca nimeni sa le faca nimic"
Important de mentionat este ca potrivit protocolului semnat de sindicat si primarul municipiului, prin care partile s-au obligat sa analizeze propunerile de modificare a traseelor ce vor fi apoi supuse discutiei consilierilor locali municipali, cu mentiunea ca traseele secundare nu se vor putea suprapune mai mult de 30% peste traseele principale. "Or, situatia este cu totul alta in teren pentru ca majoritatea masinilor maxi-taxi merg pe traseele "Braicar" fara ca nimeni sa le faca nimic", s-a plins Ionescu.
La rindul sau, directorul general al SC "Braicar", Cornel Sandulescu, a precizat ca negocierile ar urma sa inceapa de saptamina viitoare. "CCM 2005 - 2006 produce efecte inclusiv si in luna octombrie. Toate celelalte aspecte legate de efectele modului in care se desfasoara transportul in regim maxi-taxi vor fi discutate in cadrul acestor negocieri", a punctat sursa citata.
Reamintim ca la mijlocul lunii mai, pentru aproape o zi intreaga autobuzele si tramvaiele "Braicar" nu au circulat, salariatii societatii la care CLM Braila este actionar unic declansind o greva spontana nemultumiti fiind de faptul ca nici dupa un an de zile de la emiterea de catre CLM a unei hotariri privind organizarea si functionarea transportului in comun de calatori in municipiu, nu s-a instaurat ordinea in acest sector. Grevistii sustineau ca toata aceasta debandada este generata de modul haotic in care circula masinile operatorilor maxi-taxi, acceptat tacit de catre autoritatea locala. Punctual, oamenii si-au manifestat nemultumirea cu privire la faptul ca masinile maxi-taxi nu respecta graficele de circulatie si nici itinerarele stabilite initial prin HCLM 509/2005, fapt ce genereaza in contul societatii "Braicar" pierderi importante, care mai departe, au dus la acumularea de datorii de zeci de miliarde de lei catre bugetul de stat consolidat.