Celebra păpuşă Barbie va apărea într-un costum de baie alb-negru pe care l-a purtat când a fost lansată pe piaţă, în 1959, alături de o suită de fotomodele care au apărut, de-a lungul anilor, în Sports Illustrated, în cadrul unei campanii publicitare a companiei producătoare de jucării Mattel, realizată în colaborare cu revista americană.
"Barbie este o legendă de sine stătătoare, cu peste 150 de cariere şi o marcă evaluată la 3 miliarde de dolari. Se află în compania aleasă a altor legende, cum ar fi Heidi Klum şi Christie Brinkley", a spus Michelle Chidoni, purtătoarea de cuvânt a companiei Mattel, care produce păpuşile Barbie, citată de Mediafax.
Publicaţia va apărea pe piaţă pe 18 februarie. Publicaţia Sports Illustrated este editată de Time Inc. - parte din grupul de media american Time Warner -, care publică în prezent circa 130 de titluri (21 de titluri numai în SUA), printre care se mai numără Time, Fortune şi People.