Producătorul local de cămăşi - SC "Braiconf" îşi consolidează poziţia pe segmentul de lux prin lansarea unui nou serviciu - "made to measure" - prin intermediul căruia clienţii îşi pot personaliza cămăşile pe care urmează să le cumpere.
Aplicaţia pentru acest serviciu este disponibilă în magazinul online al companiei, iar clientul poate alege tiparul (croială clasică sau cambrată), ţesătura, culorile, nasturii, modelul gulerului, aplicarea buzunarului, forma şi culorile garniturilor, modelul manşetelor. Mai mult, în limita a şase caractere, clienţii îşi pot alege monograma ce va fi inscripţionată pe cămaşă.
Dezvoltarea acestui serviciu online made-to-measure, unic în România, face parte din strategia unităţii de a se extinde pe segmentul business, în contextul în care, la acest moment, doar 20% din producţia fabricii este destinată mărcii proprii, restul fiind lucrări pe comenzi în regim lohn pentru diferite branduri europene de cămăşi. Compania şi-a propus ca în următorii ani raportul între producţia în regim lohn şi cea pentru marca proprie să ajungă la 60-40, în condiţiile în care producţia în regim lohn din România are concurenţă serioasă în ţări ce au costuri mai mici cu forţa de muncă.
De altfel, producătorul brăilean de cămăşi are în plan mărirea reţelei de magazine de la 17 unităţi, în prezent, undeva la 20 - 25 în următorii ani, ceea ce înseamnă o expansiune cu 1 maxim 2 magazine în fiecare an.
"Braiconf" a încheiat 2014 cu un profit de circa 2,2 milioane lei, în creştere faţă de 2013 - 1,88 milioane lei, la o cifră de afaceri de 33,57 milioane lei (30,8 milioane lei în 2013), cu un efectiv de 895 de salariaţi (875 angajaţi în 2013 şi 943 în 2012).
Acţionari importanţi ai "Braiconf" sunt "Bank Julius Baer & CO LTD" - 25,1%, "Electroargeş" SA - 17,62% şi alţi acţionari, persoane fizice sau juridice - 57,27%.