CUP ”Dunărea” SA vine cu lămuriri. Cum puteți plăti facturile de apă-canal în condiții de pandemie | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

CUP ”Dunărea” SA vine cu lămuriri. Cum puteți plăti facturile de apă-canal în condiții de pandemie

* după publicarea HG nr. 91/2021, începând cu 25 octombrie, instituțiile publice și private au adoptat noi măsuri pentru prevenirea infectării cu virusul SARS CoV-2 * brăilenii se pot prezenta, în continuare, la casieriile CUP ”Dunărea” SA, dar sunt îndemnați să plătească facturile online sau prin internet banking

 

Potrivit unui comunicat al SC Compania de Utilități Publice (CUP) ”Dunărea” Brăila SA, având în vedere Hotărârea nr. 91 din 22 octombrie 2021, emisă de Guvernul României - Comitetul Național pentru Situații de Urgență, privind stabilirea unor măsuri suplimentare în scopul gestionării riscului de sănătate publică cauzat de numărul mare de infectări cu virusul SARS-CoV-2, începând cu data de 25 octombrie 2021, pentru o perioadă de 30 zile, activitatea de relații cu publicul a companiei se va desfășura după un program bine stabilit.

Astfel, pentru plata facturilor, clienții CUP ”Dunărea” SA se pot prezenta la casieriile externe ale societății care funcționează de luni până vineri, între orele 8.00 - 16.00, cu excepția Casieriei  centrale care, în zilele de marți și joi, va funcționa între orele 8.00 - 17.00.

De asemenea, utilizatorii au următoarele modalități de plată: facturile se pot plăti online, prin intermediul site-ului companiei (Portal clienți), prin instrumente electronice de plată din rețelele PayPoint sau Un-Doi Centru de plăți și prin terminalele băncilor (bancomate) sau internet banking (servicii de bancă la distanță).

”Recomandăm utilizarea pentru plăți a portalului online de pe site-ul societății www.cupdunarea.ro. Serviciul facilitează comunicarea unor informații necesare privind valoarea soldului restant și componența acestuia, vizualizarea ultimelor plăți efectuate, transmiterii de către clienți a consumului lunar de apă, efectuării de sesizări și, nu în ultimul rând, realizarea de plăți electronice corespunzătoare soldului sau facturilor restante”, precizează reprezentanții CUP ”Dunărea” SA.

În cazul în care nu au intrat în posesia facturii, clienții pot achita contravaloarea serviciului cu o factură mai veche, după ce, în prealabil, s-au informat la Call-Center, telefon  0339.403.403, asupra sumei pe care o au de plată.

”Desigur, în toată această perioadă, în vederea protecției clienților noștri, rămân obligatorii purtarea măștii de protecție în toate spațiile închise, inclusiv în casieriile societății noastre, regulile referitoare la păstrarea distanței minine de cel puțin 1,5 metri față de alte persoane, precum și restul măsurilor de protecție”, se mai precizează în comunicatul SC CUP ”Dunărea” SA.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro