Manifestarea expoziţională este organizată de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România la Palatul Parlamentului, în perioada 17 - 20 martie.
"Pentru a facilita comunicarea cu mediul privat, în standul propriu al MDRT, amenajat pe o suprafaţă de 78 mp, sunt prezenţi reprezentanţi ai Direcţiei generale turistice din domeniile promovare, dezvoltare turistică, control şi autorizare. Prin prezenţa la această manifestare, MDRT urmăreşte informarea vizitatorilor cu privire la Programul anual de promovare a României ca destinaţie de vacanţă şi la Programul anual de dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice, precum şi furnizarea de informaţii privind clasificarea şi autorizarea în domeniul turismului", se arată într-un comunicat transmis joi de MDRT.
Târgul Internaţional de Turism Holiday Market 2011 se adresează autorităţilor şi asociaţiilor profesionale din turism, agenţiilor de turism şi touroperatorilor, staţiunilor turistice, complexelor balneare, hotelurilor şi companiilor hoteliere, pensiunilor, cabanelor, campingurilor, editurilor şi publicaţiilor de turism. La ediţiile de anul trecut ale manifestării au participat în medie circa 19.000 de vizitatori.
Acţiunea se încadrează în Programul Anual de Marketing şi Promovare Turistică şi face parte din proiectul de promovare a brandului naţional de turism, finanţat din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operaţional Regional.