* o echipă a CUP ”Dunărea” Brăila SA a intervenit la conducta de distribuție apă potabilă încă de joi seară * concomitent, compania de apă ne-a trimis un Punct de vedere pe care-l reproducem mai jos * avariile multe din ultima vreme sunt urmare fenomenului îngheț-dezgheț, spune conducerea CUP ”Dunăre”
După apariția articolului ”Avarie ”uitată” o săptămână, pe o stradă din Centrul Vechi” publicat în cotidianul ”Obiectiv-Vocea Brăilei” de vineri, 28 ianuarie a.c., am fost contactați de conducerea Companiei de Utilități Publice (CUP) ”Dunărea” Brăila SA, care ne-a solicitat publicarea unui Punct de vedere referitor la subiectul dezbătut. Redăm mai jos, integral, punctul de vedere al CUP ”Dunărea”:
”În ultima perioadă, fiind foarte multe avarii datorită fenomenului îngheț-dezgheț, echipa ce are ca sarcini remedierea acestor avarii a procedat la selectarea și rezolvarea acestora (funcție de debitul pierdut). De aceea, avaria din Strada Topologului, având pierderi nesemnificative (care nu au avut ca efect presiune redusă sau imobile nealimentate cu apă) a rămas a fi remediată zilele acestea”.
În realitate, echipa CUP ”Dunărea” Brăila SA s-a deplasat la locul avariei la scurt timp după ce am solicitat un punct de vedere de la companie, respectiv joi, în jurul orei 17.00, fapt care merită consemnat de la bun început. Promptitudinea cu care s-a intervenit la remedierea avariei de pe Strada Topologului - arteră paralelă cu Strada Mihai Eminescu, amplasată în Centrul Istoric al Brăilei - nu reprezintă un fapt singular. Tot în ianuarie a.c., o echipă a CUP ”Dunărea” SA a intervenit pentru remedierea unei avarii în cartierul Progresul, pe un ger năpraznic, după ce cotidianul nostru a luat legătura cu reprezentanții companiei. Și în cazul de față, locatarii de pe Strada Topologului și cei de pe Strada Mihai Eminescu ne-au solicitat sprijinul, iar reporterii ”Obiectiv-Vocea Brăilei” s-au adresat, la rândul lor, companiei de apă.
Iată că demersurile jurnalistice și dialogul permanent purtat cu cititorii, dar și cu reprezentanții companiei de apă și ai altor instituții publice au dat rod.
Reamintim că, în urmă cu o săptămână, locatarii de pe Strada Topologului s-au adresat dispeceratului CUP ”Dunărea” Brăila SA pentru a solicita remedierea unei avarii apărută în stradă. Reprezentanții companiei s-au deplasat la fața locului și au constatat că avaria nu pune în pericol alimentarea cu apă potabilă a locatarilor din zonă, urmând să intervină ulterior. După câteva zile, locatarii au cerut sprijinul reporterilor ”Obiectiv-Vocea Brăilei” care au solicitat, la rândul lor, un punct de vedere reprezentanților CUP ”Dunărea” SA.