Haina il face pe om sa-si lungeasca gitul dupa fete | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Haina il face pe om sa-si lungeasca gitul dupa fete

Simbata la ora 14.00, pe aleea mediana a hipermarketului "Carrefour" a avut loc prezentarea colectiei "TeX" by Carrefour, care in Franta este cea mai bine vinduta marca de haine din magazinele Carrefour. Colectia este realizata de un grup de 20 de creatori din Spania. Au fost prezentate publicului peste 60 de tinute: casual, sport, lenjerie si pijamale.
Prezentarea a inceput cu tinutele sport, la care se remarca materialul si cusaturile rezistente la uzura. La copii si barbati au fost prezentati pantaloni lungi sau trei sferturi din bumbac sau treninguri cu pantaloni largi. La femei costumele de trening erau atit largi, cit si mulate pentru a se adapta cit mai bine siluetelor normale. Culorile preferate au fost gri, alb, kaki, rosu, bleumarin.
In cea de-a doua gama prezentata, "Casual", se puteau remarca pantalonii largi, cu buzunare mari si fermoare, atit la copii, cit si la barbati, camasile in dungi sau carouri la copii. Gama "Casual" pentru femei a prezentat blugi mulati, camasi cu dungi sau motive geometrice, salopete de blugi sau rochite de bumbac foarte scurte sau largi, dar strinse pe solduri. De remarcat un detaliu, la majoritatea bluzelor sau rochitelor minecile erau bufante.
Colectia "Pijamale" a oferit o mare varietate de modele, pentru fetite in special roz si bleu, iar pentru barbati bej, gri, bleumarin. La femei au fost multe modele din tricot cu buline, roz pal sau albe bluze largute, sexi si pantaloni scurti sau lungi.
Colectia "Lejerie" a atras atentia prin materialele cu buline si dantelutele folosite drept garnituri la neglijeurile de dama. Pentru barbati au fost prezentati boxeri strimti sau largi, maieuri si tricouri. O colectie de lenjerie foarte draguta au prezentat si pentru copii.
Principalele atuuri ale colectiilor prezentate sint confort, bun raport calitate-pret, calitatea materiilor prime, rezistenta cusaturilor, a culorilor si atentia acordata detaliului. Manechinele au fost aduse de organizatori de la Casa de Cultura a Studentilor din Galati.
Sponsorul evenimentului a fost Salonul de infrumusetare "Paradisus".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro