Comisarul Costel Crintea, seful Politiei Transporturi Braila, admite ca una din marile probleme pe care le are o reprezinta nu neaparat limitarea carburantului, ci lipsa unei ambarcatiuni care sa consume acel carburant: "Se patruleaza atit auto, in zonele pe care le consideram cu un risc mai ridicat, acolo unde avem date ca se intimpla infractiuni, dar si in altele, precum Baraganu, Dudesti, Faurei, unde am avut probleme. Pe Dunare, patrulam in cooperare cu Politia de Frontiera, intrucit noi nu dispunem de nici o salupa si desfasuram activitati preventive impreuna. Anul acesta am fost sprijiniti de catre comanda sectiei regionale, cind am avut nevoie, cu o ambarcatiune de la Galati, de vreo trei ori. Ar fi foarte necesara o ambarcatiune pentru Politia Transporturi Braila, pentru ca avem fel de fel de evenimente, contrabanda etc, dar nu avem cum sa ajungem acolo".
Politia navala Braila nu are nici o ambarcatiune
Comisarul Costel Crintea, seful Politiei Transporturi Braila, admite ca una din marile probleme pe care le are o reprezinta nu neaparat limitarea carburantului, ci lipsa unei ambarcatiuni care sa consume acel carburant: "Se patruleaza atit auto, in zonele pe care le consideram cu un risc mai ridicat, acolo unde avem date ca se intimpla infractiuni, dar si in altele, precum Baraganu, Dudesti, Faurei, unde am avut probleme. Pe Dunare, patrulam in cooperare cu Politia de Frontiera, intrucit noi nu dispunem de nici o salupa si desfasuram activitati preventive impreuna. Anul acesta am fost sprijiniti de catre comanda sectiei regionale, cind am avut nevoie, cu o ambarcatiune de la Galati, de vreo trei ori. Ar fi foarte necesara o ambarcatiune pentru Politia Transporturi Braila, pentru ca avem fel de fel de evenimente, contrabanda etc, dar nu avem cum sa ajungem acolo".