Mergi la conţinutul principal

ROMÂNIA, JUDEŢUL BRĂILA, MUNICIPIUL BRĂILA, CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRĂILA, HOTARAREA NR. 221, 222 și223 din 16.04.2025

ROMÂNIA

JUDEŢUL BRĂILA

MUNICIPIUL BRĂILA

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRĂILA

HOTARAREA NR. 221 din 16.04.2025

Privind: Reglementarea procedurii de analiză și soluționare a cererilor debitorilor persoane fizice sau juridice care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin dare în plată.

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRAILA

La iniţiativa Primarului Municipiului Brăila;

Având în vedere referatul de aprobare al inițiatorului, raportul comun de specialitate al Direcţiei Juridic Contencios A.P.L. și al Direcţiei Finanțelor Publice Locale, precum și avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 2 și 5;

Ținând seama de prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare;

Luând în considerare necesitatea constituirii Comisiei conform art. 263, alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;

Ținând cont de prevederile Ordinului Președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 6.942/4.12.2024 pentru aprobarea procedurii privind stingerea unor creanțe fiscale prin trecerea în proprietatea publică a statului a unor bunuri imobile și a unor formulare utilizate în aplicarea procedurii, precum și pentru modificarea și completarea ordinului președintelui agenției naționale de administrare fiscală nr. 63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanțelor fiscale, precum și pentru modificarea ordinului președintelui agenției naționale de administrare fiscală nr.3.454/2016 pentru aprobarea procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide și exigibile de la autorități sau instituții publice;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 privind Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art.129 alin. (1), alin. (14), art.139 alin. (1) alin. (6), coroborat cu art. 5 lit. ee), precum și art. 196 alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTARASTE:

Art.1 Se aprobă procedura de analiză și soluționare a cererilor debitorilor persoane fizice sau juridice care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin ”dare în plată” - trecerea în proprietatea publică a unității administrativ-teritoriale a Municipiului Brăila a unor bunuri imobile, potrivit anexei, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 Se aprobă constituirea Comisiei pentru analiza și soluționarea cererilor debitorilor persoane fizice / juridice care solicită stingerea unor creanțe fiscale prin dare în plată, care se va numi Comisia de dare în plată și va avea următoarea componență:

1. Directorul Executiv D.F.P.L. – Președinte;

2. Directorul executiv al D.J.C. – A.P.L. – Membru cu calitatea de Vicepreședinte;

3. Directorul executiv al Direcției Tehnice – Membru;

4. Arhitect Șef – Membru;

5. Directorul executiv al Direcției Achiziții Publice, Licitații și - Membru.

Parteneriat Public Privat                                           

Art.3 Secretariatul tehnic al comisiei se asigură prin grija Direcţiei Finanțelor Publice Locale.    

Art.4 Componența nominală a comisiei și a secretariatului tehnic prevăzută la art.2 și art.3 se aprobă prin Dispoziție a Primarului Municipiului Brăila.

Art.5 Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de Primarul Municipiului Brăila, Direcţia Finanțelor Publice Locale, Instituția Arhitect Șef, Direcția Tehnică,  Direcţia Juridic Contencios A.P.L., Direcția  Achiziții Publice, Licitații și Parteneriat Public Privat, precum și de către persoanele menționate la art. 2 și 3, iar Secretarul General al Municipiului Brăila o va comunica celor interesați.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

PETRU GOJAN

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL,

ION DRĂGAN

NOTĂ: Anexa la H.C.L.M. Brăila nr. 221/16.04.2025 se poate studia pe site-ul www.primariabraila.ro, secțiunea „Hotărâri Consiliul Local Municipal Brăila” sau secțiunea Monitorul Oficial Local.

F-PO-09-02.01.05/rev.0

ROMÂNIA

JUDEŢUL BRĂILA

MUNICIPIUL BRĂILA

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRĂILA

HOTARAREA NR. 222 din 16.04.2025

Privind: Modificarea Regulamentului privind modul de organizare și funcționare a Pieței de Pește, aprobat prin H.C.L.M. Brăila nr. 132/12.03.2024.

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRAILA

La iniţiativa Primarului Municipiului Brăila;

Având în vedere referatul de aprobare al iniţiatorului;

Văzând raportul comun de specialitate al Direcției Achiziții Publice, Licitații și Parteneriat Public Privat, Instituției Arhitect Șef, Direcţiei Finanţelor Publice Locale, Direcției Juridic Contencios Administrație Publică Locală și a Direcției Cultură, Învățământ, Sport și Turism, precum şi avizele comisiilor de specialitate nr. 1, 2, 3, 4 și 5 din cadrul C.L.M. Brăila;

În conformitate cu prevederile O.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;

În baza art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d) și alin. (7) lit. e) și f) din O.U.G.   nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) şi (3) lit. g), coroborat cu art. 196 alin. (1)       lit. a) din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTARASTE:

Art.1 Se aprobă modificarea Cap. IV art. 4.4. din Regulamentul privind modul de organizare și funcționare a Pieței de Pește, aprobat prin H.C.L.M. Brăila nr. 132/12.03.2024, care va avea următorul conținut:

„Cap IV 

Art. 4.4 În vederea obținerii unui post unic de desfacere a activității, cei interesați vor depune la sediul Primăriei Municipiului Brăila o solicitare la care vor fi anexate următoarele documente:

Copie C.U.I.;

Act constitutiv sau rezoluție eliberate de O.R.C.;

 Dovada că la data depunerii solicitării pentru obținerea unui post unic de comercializare dispune de avize/autorizații pentru un alt punct de lucru (de exemplu: copie după Autorizația Națională Sanitară – Veterinară pentru Siguranța Alimentelor) și/sau de certificat constatator O.N.R.C. care să cuprindă codul CAEN 4723;

Copie BI/CI al asociatului sau administratorului”

Art.2 Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de Primarul Municipiului Brăila, prin Direcția Achiziții Publice, Licitații și Parteneriat Public Privat, Instituția Arhitect Șef, Direcţia Finanţelor Publice Locale și Direcția Cultură, Învățământ, Sport și Turism, iar Secretarul General al Municipiului Brăila o va aduce la cunoștință publică și o va comunica celor interesaţi.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

PETRU GOJAN

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL,

ION DRĂGAN

F-PO-09-02.01.05/rev.0

 

 

ROMÂNIA

JUDEȚUL BRĂILA

MUNICIPIUL BRĂILA

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRĂILA

HOTARAREA NR. 223 din 16.04.2025

Privind: Stabilirea cuantumului maxim și a condițiilor de acordare a prestațiilor financiare excepționale acordate pentru anul 2025, la nivelul Municipiului Brăila.

CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL BRAILA

La inițiativa Primarului Municipiului Brăila;

Având în vedere referatul de aprobare al inițiatorului, raportul de specialitate al Direcției de Asistență Socială Brăila, precum și avizele comisiilor de specialitate nr. 1 și 4 din cadrul C.L.M. Brăila;

În conformitate cu prevederile art. 130 - 132 din Legea nr. 272/2004 republicată, privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;

În baza art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. d) și alin. (7) lit. b) din O.U.G  nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) și alin. (3) lit. a), coroborat cu prevederile  art. 196 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;

HOTARASTE:

Art.1 Se aprobă cuantumul maxim și condițiile de acordare a prestațiilor financiare excepționale acordate, pentru anul 2025, la nivelul Municipiului Brăila, conform Metodologiei de acordare a prestațiilor financiare excepționale, prevăzută în anexa nr. 1, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 Se aprobă situațiile care motivează acordarea prestației financiare excepționale, prevăzute în anexa nr. 2, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 Se aprobă modelul de cerere utilizat în procesul de acordare al prestației financiare excepționale, prevăzut în anexa nr. 3, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.4 Fondurile necesare pentru plata prestațiilor financiare excepționale se suportă din bugetul local, cap. 6802, Titlul IX-Asistență socială - 57.02.01 ajutoare sociale în numerar și - 57.02.02 ajutoare sociale în natură (tichete sociale) prin Direcția de Asistență Socială Brăila din cadrul Consiliului Local Municipal Brăila.

Art.5 Prestația financiară excepțională prevăzută la art. 1 se acordă prin Dispoziția Primarului Municipiului Brăila.

Art.6 Prezenta hotărâre va fi dusă la îndeplinire de către Primarul Municipiului Brăila, prin Direcţia de Asistenţă Socială Brăila, iar Secretarul General al Municipiului Brăila o va aduce la cunoștință publică și o va comunica celor interesați.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ,

PETRU GOJAN

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL,

ION DRĂGAN

NOTĂ: Anexele la H.C.L.M. Brăila nr. 223/16.04.2025 se pot studia pe site-ul www.primariabraila.ro, secțiunea „Hotărâri Consiliul Local Municipal Brăila” sau secțiunea Monitorul Oficial Local.

F-PO-09-02.01.05/rev.0

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro