"Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine cu acelasi design revolutionar pentru ceea ce inseamna prezentarea Romtelecom. Dincolo de ofertele avantajoase, clientii nostri vor putea testa servicii si pot afla tot ce ii poate interesa legat de companie si serviciile sale. Noul concept de magazine este un pas firesc in procesul de schimbare a companiei", a declarat Yorgos Ioannidis, director general "Romtelecom".
Noile magazine sint dotate cu echipamente de utima ora: sistem wireless de acces la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii vor putea testa gratuit serviciile de Internet si televiziune ale companiei. Astfel, persoanele care doresc sa testeze ClickNet pot petrece timp navigind pe Internet de calitate in zonele special amenajate. Potrivit companiei, investitiile pentru fiecare dintre magazine se ridica la aproximativ 90.000 euro.
Compania are, in prezent, 75 de magazine proprii la nivelul intregii tari si beneficiaza de alte 337 puncte de prezenta prin intermediul partenerilor sai. `