Schimbări majore în grilele Pro TV şi Acasă TV | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Schimbări majore în grilele Pro TV şi Acasă TV

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în şedinţa de joi, noile grile ale Pro TV şi Acasă TV, principala modificare fiind aceea că producţia proprie a celor două televiziuni scade, posturile urmând să difuzeze mai multe producţii audiovizuale ale altor producători, în special filme.
În cazul televiziunii generaliste Pro TV Bucureşti, societatea Pro TV SA a solicitat CNA modificarea grilei şi a structurii de programe, atât pentru licenţa de satelit a televiziunii, cât şi pentru cea terestră.
Producţia proprie a Pro TV va scădea de la 55% la 45%, în timp ce producţiile audiovizuale ale altor producători vor creşte de la 45% la 55%.
Grila Pro TV va cuprinde programe de informare - 25% (la fel ca şi până în prezent), programele educative şi culturale vor scădea de la 2% la 1,5%, procentul filmelor difuzate va creşte de la 35% la 40%, iar programele de divertisment vor scădea de la 18% la 13,50%. De asemenea, Pro TV va continua să difuzeze publicitate (19% din grilă) şi teleshopping (1%).
Potrivit reprezentantului societăţii Pro TV SA la CNA, Adriana Păpureanu, noua grilă a Pro TV urmează să intre în vigoare pe 15 iunie. "Nu se pune problema unor modificări majore. Este vorba despre grila de vară şi va fi valabilă maximum două luni", a spus Adriana Păpureanu, răspunzând unor întrebări primite de la membri ai CNA.
În cazul televiziunii tematice pentru femei Acasă TV, noua grilă a intrat în difuzare începând de luni, a spus Adriana Păpureanu, precizând că aceasta va fi valabilă cel puţin până la 1 septembrie.

Producţii proprii aproape zero la Acasă

Producţia proprie a Acasă TV a scăzut de la 25% la 4%, în timp ce producţiile audiovizuale ale altor producători difuzate de această televiziune au crescut de la 75% la 96%.
În grila Acasă TV, procentul de filme difuzate a crescut de la 50% la 76%, în timp ce programele de divertisment au scăzut de la 30% la 4%. Procentul de publicitate şi teleshopping difuzat de Acasă a rămas acelaşi, respectiv 20% (19% - publicitate şi 1% - teleshopping).
Pe de altă parte, în şedinţa de joi, CNA a aprobat şi modificarea grilei de programe a televiziunii tematice pentru femei Acasă Gold. În acest caz, televiziunea va continua să difuzeze la fel ca şi până în prezent 100% producţii audiovizuale ale altor producători, însă procentul de filme difuzate va scădea de la 60% la 55%, iar programele de divertisment transmise vor creşte de la 20% la 25%. Totodată, Acasă Gold va continua să difuzeze 19% publicitate şi 1% teleshopping.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro