"Toate companiile CFR stau foarte prost. CFR Infrastructură a avut, de câţiva ani, un buget pe negativ. Am constatat un jaf în companiile de cale ferată, din cauza unui prost management şi a întreţinerii deficitare a materialului rulant. Măsurile în acest caz trebuie luate de către instituţiile abilitate ale statului, şi nu de minister", a precizat Boagiu.
În privinţa CFR Marfă, Boagiu a precizat că această companie va fi privatizată atunci când piaţa va fi favorabilă.
Pe de altă parte, ministrul transporturilor a spus că ministerul are ca priorităţi pentru 2010-2011 modernizarea a trei tronsoane de cale ferată de pe Coridorul IV Paneuropean, în lungime de 166,3 km. Valoarea proiectelor, finanţate prin Programul Operaţional Sectorial-Transporturi şi de la bugetul de stat, se ridică la 1,88 miliarde euro.
"Cele trei tronsoane care vor fi modernizate, pentru care licitaţiile vor fi lansate în ianuarie-februarie, sunt Curtici-Simeria, Simeria-Coşlariu şi Coşlariu-Sighişoara", a spus Boagiu.
