Culmea “Braicarului”: Să ai tonomat şi chioşc pentru bilete dar să nu le poţi cumpăra | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Culmea “Braicarului”: Să ai tonomat şi chioşc pentru bilete dar să nu le poţi cumpăra

• o brăileancă care locuieşte în zona Blocului Turn de pe Calea Galaţi ne-a sesizat că de luni de zile întâmpină probleme legate de cumpărarea biletelor pentru mijloacele de transport în comun • aceasta susţine că tonomatul din staţie nu primeşte bancnote de 1 leu sau monede de 50 bani, iar vânzătoarea de la chioşcul de ziare nu îi vinde bilet dacă nu are fix 4 lei

 

A apărut “culmea Braicarului”. Cel puţin aşa pare că reiese dintr-o sesizare trimisă de o brăileancă pe adresa de e-mail a redacţiei. Concret, aceasta susţine că în staţia de autobuz de la Blocul Turn automatul de bilete este mereu defect şi nu primeşte bacnote şi monede. Iar această problemă a întâmpinat-o şi la un alt tonomat de bilete dintr-o altă zonă a oraşului.

“Aceste automate au o problemă la soft, în sensul că nu «citesc» bancnotele de 1 leu şi nu le primesc. Sau este defectă partea în care se introduc monedele de 50 de bani. Mă refer la automatele de bilete de la Blocul Turn, lângă chioşcul de ziare, şi cel din staţia autobuzului 2, de la Clubul Progresul”, îşi începe brăileanca sesizarea.

Apoi, deşi există varianta de a cumpăra bilete pentru mijloacele de transport în comun de la chioşcul de ziare din staţia Blocului Turn, femeia reclamă că vânzătoarea refuză să îi vândă un bilet dacă nu are fix 4 lei. Iar această problemă o întâmpină deja de câţiva ani.

“O altă problemă este aceea a vânzătoarei de la chioşcul de ziare de la Blocul Turn care are bilete «Braicar», dar refuză să vândă bilete dacă nu ai 4 lei. Spune că nu are să dea rest la 5 lei sau 10 lei. De trei ani de când merg pe ruta Blocul Turn - Calea Călăraşilor, la serviciu, niciodată nu am putut lua bilet de la acest chioşc de ziare dacă nu am fix 4 lei. Între orele 12.30-14.00 are pauză, iar chioşcul este închis. Cum pot lua bilet dacă de la automat nu pot, şi nici de la chioşcul de ziare?”, se întreabă aceasta. 

În sesizarea trimisă redacţiei “Obiectiv”, brăileanca susţine că a semnalat această situaţie şi la “Braicar”, însă nimic nu s-a schimbat.

“M-am decis să sesisez şi la dumneavoastră aceste lucruri, revoltată fiind de atitudinea acestei vânzătoare care azi (n.r. - 29 octombrie) mi-a spus (pentru a nu ştiu câta oară) că nu are să-mi dea rest la 10 lei! Iar de la automat n-am putut să introduc 2 bancnote de 1 leu pentru că mi le-a restituit pe rând. Ruşine Braicarului care nu verifică dacă sesizările sunt reale!”, conchide femeia.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro