"Pâinea lui Manole" produs tradiţional marca "Frontera Trading" Brăila a câştigat un important premiu în Ungaria, la un renumit concurs internaţional de profil. Realizată după o reţetă proprie brutăriei, fără amelioratori şi coaptă pe vatră, specialitatea "Pâinea lui Manole" le-a atras atenţia membrilor juriului Festivalului Euroregional al Pâinii, organizat de Camera de Comerţ din Gyor, Ungaria. La acest festival au participat brutarii din 4 ţări aferente euroregiunii (Ungaria, Slovacia, Austria, România), "Frontra Trading" fiind singurul participant român. "Echipa Frontera a urcat pe locul II la secţiunea pâine ceea ce pentru mine a reprezentat o mare bucurie şi o recunoaştere a eforturilor noastre privind standardul ridicat de calitate, mai ales că suntem la prima participare la un concurs internaţional. În plus, ne determină să ne urmăm în continuare sloganul: Calitatea ne recomandă. Acest sortiment de pâine este realizat după o reţetă concepută aici, la brutărie. Sortimentul este relativ nou scos pe piaţă pentru că îl producem din noiembrie anul trecut şi vreau să vă spun că a fost din prima pe gustul brăilenilor, pentru că a fost bine primit de clienţii noştri. Participarea la acest concurs a presupus un efort pentru că numai drumul până la Gyor în Ungaria a durat 48 de ore. Chiar şi aşa, în acest răstimp, Pâinea lui Manole care conţine făină de secară şi puţin cartofi, şi-a păstrat savoarea dar şi prospeţimea şi iată a reuşit să impresioneze un juriu de profesionişti", ne-a declarat Ioan Stancu, acţionarul majoritar şi administratorul "Frontera Trading" Brăila. Delegaţia companiei brăilene a avut un stand special la expoziţia Camerei de Comerţ din Gyor unde au fost prezentate întreaga gamă de sortimente de pâine fără amelioratori, precum şi cele de patiserie.
Brutăria Forntera prezentă în 4 judeţe
"În ultima vreme am căutat o reţetă pe gustul brăilenilor şi iată că am găsit-o, după ce am ales calea produselor tradiţionale şi am împărtăşit din experienţa Austriei şi Ungariei", a spus Stancu punctând că, alături de Pâinea lui Manole, la fel de bine primite de brăileni au fost şi sortimentele "Pâinea Creştină" - produs tradiţional înregistrat la Ministerul Agriculturii realizat din amestec de făină graham, tărâţe, făină neagră şi puţin busuioc, Pâinea Secuiana - făină albă cu puţini cartofi, precum şi pâinea neagră cu tărâţe. La capitolul patiserie, Brutăria Forntera produce o gamă lagră de sortimente de produse realizate din foietaj franţuzesc şi danez, dar şi o delicioasă turtă dulce, cu care de altfel a participat la acelaşi concurs de la Gyor, precum şi cozonaci. Mai multe detalii legată de gama de produse pot fi găsite şi pe pagina web a companiei la adresa www.frontera- trading.ro.
Gândită ca o afacere de familie, Brutăria Frontera s-a dezvoltat frumos de la înfiinţare, în 1996, ajungând în prezent să acopere nu mai puţin de 4 judeţe: Brăila, Galaţi, Tulcea şi Ialomiţa. Compania deţine nu mai puţin de 14 de magazine proprii în Brăila şi urmează în curând să deschidă primul magazin şi în Galaţi. In plus a dezvoltat o reţea de colaboratori însemnând aproximativ 500 de magazine în aceste 4 judeţe. Reţeaua de distribuţie este susţinută cu ajutorul unei flote de 20 de autoutilitare. Pentru a face faţă cererii, dar mai ales pentru a nu face rabat de la calitate, brutăria a fost mereu retehnolgizată, pe etape, astfel încât tehnologia germană este cea care domină în linia de producţie. "Toate acestea nu le-am fi putut realiza fără susţinerea de care ne-am bucurat din partea clienţilor, cărora le mulţumim pe această cale pentru fidelitatea lor şi pentru înţelegerea de care au dat dovadă în toţi aceşti ani de când sunt alături de noi. Ne recunoaştem însă şi greşelile, ne asumăm responsabilitatea pentru ele şi le mulţumim clienţilor că ni le semnalează. Asta ne confirmă faptul că le pasă de noi, că nu le suntem indiferenţi, iar dovada cea mai clară este faptul că rămân alături de noi. Ne-am dori ca participarea noastră la acest concurs şi recunoaşterea efortului să însemne începutul unei noi perioade pentru clienţii noştri în care să se mute radical şi definitiv accentul de pe produse de proastă calitate şi ieftine şi să se treacă la produsele tradiţionale şi naturale fără amelioratori, realizate din materie primă de cea mai bună calitate ", a încheiat Ioan Stancu.