Prince s-a «evaporat» de pe reţelele de socializare | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Prince s-a «evaporat» de pe reţelele de socializare

Deja de miercuri dimineaţă, conturile de pe Twitter, Facebook şi YouTube ale cântăreţului Prince nu mai erau accesibile.
Prince nu a oferit deocamdată nicio explicaţie pentru acest gest, însă cele mai recente două albume ale sale, lansate simultan în septembrie, puteau fi încă ascultate pe site-ul de streaming muzical Spotify.

Sceptic faţă de Facebook

În general, muzicienii, indiferent dacă sunt mai puţin cunoscuţi sau aclamaţi în lumea întreagă, văd în reţelele de socializare un mijloc indispensabil de promovare a pieselor sale.
În schimb, Prince s-a arătat întotdeauna sceptic faţă de aportul reţelelor Twitter şi Facebook şi şi-a ascuns dezgustul faţă de industria muzicală.
În 1992, artistul a semnat un contract cu casa de discuri Warner Bros., de care s-a despărţit după câţiva ani, deranjat de maniera în care era tratat de managerii uriaşului grup american.
Totuşi, în acest an, cântăreţul a semnat din nou un contract cu Warner Bros., alături de care a lansat în septembrie două albume noi - "Art Official Age" şi "Plectrumelectrum".

A fost mare vedetă mondială

Prince, în vârstă de 56 de ani, s-a făcut remarcat în Minneapolis (statul Minnesota) la sfârşitul anilor 1970, abordând un stil original care combina influenţele funk, rock şi pop. Albumul său din 1980, "Dirty Mind", i-a adus aprecierea din partea publicului, iar materialul "1999", lansat trei ani mai târziu, a avut un succes răsunător. Albumul "Purple Rain" şi filmul cu acelaşi titlu, lansate în 1984, i-au adus celebritatea pe plan mondial. Acest album s-a menţinut 24 de săptămâni în fruntea topurilor americane şi conţine, în afara piesei cu acelaşi titlu, alte două mari hituri - "Lets Go Crazy" şi "When Doves Cry". "Purple Rain" a fost recompensat cu două premii Grammy, iar filmul omonim, regizat de Albert Magnoli, a primit Oscarul pentru cea mai bună coloană sonoră originală.
În anii 1990, Prince a avut o serie de dispute cu casa de discuri care îi producea albumele şi pentru o vreme a dorit ca fanii să îl recunoască cu ajutorul unui simbol, nu cu numele său de scenă. Ulterior, Prince şi-a reluat numele şi a revenit în fruntea topurilor muzicale cu albume precum "Musicology", "3121" şi "LotusFlow3r".

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro