În acest weekend, de la ora 10.00, la Muzeul de Istorie Brăila se va desfăşura cea de a doua ediţie a evenimentului "Rebranding Brăila" organizat de Asociaţia Europeană "Dunărea" în parteneriat cu autorităţile locale şi federaţia brăileană a Uniunii Generale a Industriaşilor din România (UGIR). Ediţia din acest an îşi propune să aducă în dezbatere două teme de interes major pentru comunitatea locală: realizarea Planului Urbanistic General (PUG) al oraşului şi managementul proiectului de brand. În cadrul primei teme se doreşte conştientizarea importanţei PUG în dezvoltarea urbană şi economico-socială a oraşului dar se lansează şi o provocare: concurs internaţional de urbanism şi arhitectură "Brăila cu faţa la Dunăre". Cea de a doua zi a evenimentului este dedicată dezbaterii subiectului managementul proiectului de brand. În fapt, se urmăreşte, după cum susţin organizatorii, iniţierea unui grup de parteneriat local în care să fie implicaţi reprezentanţi ai sectoarelor majore ale comunităţii locale (mediul de afaceri, finanţe, autorităţi locale, învăţământ, voluntariat), care să demareze procesul de rebranding al oraşului, prin desfăşurarea de acţiuni concrete, continue şi mai ales corelate.
