Rebuturi pe post de bilete, la un automat “Braicar” | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Rebuturi pe post de bilete, la un automat “Braicar”

• o brăileancă reclamă faptul că a încercat să cumpere trei bilete, iar după ce a băgat banii în automat acesta a “servit-o” cu trei fâşii de hârtie care nu semănau deloc a bilete valabile • conducerea “Braicar” ne-a declarat că a făcut verificări şi că nu e nimic în neregulă cu automatul reclamat • pe de altă parte, cei de la “Braicar” se plâng că noile automate, care au costat 5.000 de euro bucata, sunt frecvent vandalizate de brăileni

 

Automatele de bilete achiziţionate de “Braicar” anul acesta, cu 5.000 de euro bucata, au început să dea rateuri. Cel puţin asta reiese din păţania unei brăilence, care, după ce a introdus banii într-un astfel de automat, situat pe Şos. Baldovineşti, a fost “servită” cu trei fâşii de hârtie care în niciun caz nu ar fi fost acceptate de aparatele de validare montate în autobuze. Brăileanca ne-a sesizat faptul că a cerut explicaţii de la şoferii “Braicar”, însă aceştia nu au ştiut ce să îi spună. “Am cumpărat aceste «bilete» de la automatul din Chercea, situat vizavi de sediul Electrica, vineri, 30 noiembrie, la ora 12.37. Am întrebat şoferul cum procedez în acest caz şi nu a putut să îmi dea un răspuns”, ne-a spus cititoarea noastră.

Un reporter al cotidianului nostru a solicitat o explicaţie de la conducerea “Braicar”. Directorul Cornel Săndulescu ne-a spus, ieri dimineaţă, că nu a primit nicio informaţie că ar fi o problemă de acest gen cu vreun automat de bilete din municipiu. După ce i s-a specificat despre ce automat este vorba, Săndulescu a solicitat un mic răgaz pentru a se interesa despre situaţia reclamată. Ulterior, directorul societăţii publice de transport călători a revenit cu un răspuns: “Automatul de pe Şos. Baldovineşti, de lângă sediul Electrica, funcţionează la parametrii corespunzători. Vineri dimineaţă a fost pusă o bandă de hârtie nouă şi probabil primele bilete care au ieşit nu au fost tăiate corespunzător. Altă explicaţie nu putem găsi la ora actuală despre incidentul reclamat”, ne-a declarat Săndulescu.

Directorul “Braicar” ne-a mai informat că, de la începutul anului în curs, au fost achiziţionate 20 de automate noi, cu 5.000 de euro bucata, şi că multe dintre acestea au fost frecvent vandalizate. “Am avut situaţii când li s-a rupt racordul la reţeaua electrică, fiind scoase din funcţiune. Cele mai frecvente vandalizări se fac prin ruperea colantelor pe care sunt scrise instrucţiunile de folosire. Prin îndepărtarea acestora, mulţi utilizatori nu mai primesc informaţii despre modul de utilizare şi nu ştiu cum să le folosească. Unii se enervează şi le lovesc cu pumnii şi picioarele. Partea bună este că noile echipamente sunt mai solide decât cele anterioare şi rezistă mai bine la astfel de lovituri”, ne-a mai spus directorul Cornel Săndulescu.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro