Potrivit datelor prezentate de departamentul specializat pe problemele Asociatiilor de Proprietari din cadrul Primariei, nici macar 10% dintre cele circa 800 de asociatii au depus aceste situatii, lucru ingrijorator, asa cum am explicat mai devreme, in contextul in care foarte multi proprietari reclama nereguli in desfasurarea activitatii de administrare in interiorul AP-urilor. Potrivit HG 400/2003 de aprobare a normelor metodologice privind organizarea si functionarea AP, asociatiile trebuie sa intocmeasca semestrial un raport de activitate financiar contabila, pe care sa-l depuna la Primarie. Astfel, pina la finele lunii martie, trebuie prezentat raportul aferent semestrului II al anului trecut. Asa cum a explicat Elena Prundea, seful Directiei de Indrumare si Control a Primariei, pina la acest moment, aproximativ 50 de AP au indeplinit aceasta obligatie, activitatea celorlalte 750 raminind o nebuloasa. Ca termen de comparatie, in martie anul trecut au depus astfel de raportari doar 84 de administratori. "Nu exista pirghia legala de constringere a conducerilor asociatiilor de proprietari sa depuna aceste situatii financiare. Noi am sesizat municipalitatea si vom face in continuare astfel de demersuri, pentru ca in multe alte orase exista regulamente pentru AP-uri ce prevad in mod expres amenzi punctuale pentru asociatiile care nu le respecta", a subliniat Prundea.

Administratorii se feresc sa dea socoteala pentru ceea ce fac cu banii AP-urilor
Potrivit datelor prezentate de departamentul specializat pe problemele Asociatiilor de Proprietari din cadrul Primariei, nici macar 10% dintre cele circa 800 de asociatii au depus aceste situatii, lucru ingrijorator, asa cum am explicat mai devreme, in contextul in care foarte multi proprietari reclama nereguli in desfasurarea activitatii de administrare in interiorul AP-urilor. Potrivit HG 400/2003 de aprobare a normelor metodologice privind organizarea si functionarea AP, asociatiile trebuie sa intocmeasca semestrial un raport de activitate financiar contabila, pe care sa-l depuna la Primarie. Astfel, pina la finele lunii martie, trebuie prezentat raportul aferent semestrului II al anului trecut. Asa cum a explicat Elena Prundea, seful Directiei de Indrumare si Control a Primariei, pina la acest moment, aproximativ 50 de AP au indeplinit aceasta obligatie, activitatea celorlalte 750 raminind o nebuloasa. Ca termen de comparatie, in martie anul trecut au depus astfel de raportari doar 84 de administratori. "Nu exista pirghia legala de constringere a conducerilor asociatiilor de proprietari sa depuna aceste situatii financiare. Noi am sesizat municipalitatea si vom face in continuare astfel de demersuri, pentru ca in multe alte orase exista regulamente pentru AP-uri ce prevad in mod expres amenzi punctuale pentru asociatiile care nu le respecta", a subliniat Prundea.