Era logic ca si in mandatul 2008-2012, autoritatile din Braila sa se apuce de construit aeroporturi si poduri. Dupa succesul reputat in vechea legislatura, succes care, iata, le-a fost rasplatit cu un nou vot de incredere pentru urmatorii patru ani, liderii PSD Braila, Gheorghe Bunea Stancu si Mihai Tudose, au inteles ca oamenii pot rabda de foame si de sete, ca nu ii intereseaza ca banca le-a marit rata sau ca patronul i-a anuntat ca le injumatateste leafa. Brailenii pot trece cu usurinta peste astfel de nenorociri, atata timp cat la masa li se serveste paine, circ, poduri si, desigur, aeroporturi. Ca atare, Stancu si Tudose au anuntat, in premiera pe tara, ca in anii ce urmeaza se vor concentra maxim pe ideea construirii unui aeroport si facerii podului care s-a tot facut de 20 de ani incoace, doar ca nu a fost si inaugurat. Spre deosebire de aeroporturile si podurile construite pana acum in Braila, de data asta se va modifica un pic schimbarea, in sensul ca nu se va mai sta cu mana intinsa la straini. Dar mai bine sa-l ascultam pe Bunea Stancu, pentru ca el a sintetizat foarte bine noul plan al autoritatilor pesediste: "Nu cred ca o sa mai stam la mana investitorilor; am incercat, dar nu a mers, unii vor garantii, ceea ce nu e posibil, asa ca poate incercam, mai ales pe partea de pod, sa lucram pe o garantie data de statul roman si contragarantata de noi". Cata dreptate are iubitul conducator Bunea Stancu. Asa e, cel mai bun lucru este ala facut cu mana ta, pentru ca astfel economisesti si banii, basca esti si satisfacut. De ce sa construim aeroporturi si poduri pe banii strainilor? Ca sa vina ei dup-aia sa ni le ia, pe motiv ca-s facute din banii lor? De parca n-am sti ca nimeni nu-ti face nimic cadou in ziua de azi. Uite, de bine-de rau, in anii trecuti, am strans un pic cureaua, dar am reusit sa facem o frumusete de pod, care, la o adica, poate tine loc si de aeroport. Totul e sa nu dam drumul pe pista la avioane mai mari decat cele clasice, facute din hartie de elevii de clasa a II-a.