In ceea ce o priveste pe Adriana Ticau, aceasta a declarat ca, din cite a observat din intrunirile de pina acum, desi cei implicati direct in activitatea de transport sint interesati de accesarea de fonduri structurale sau de dezvoltare, autoritatile nu ofera informatiile necesare: "Dezvoltarea infrastructurii de transport duce la crearea de locuri de munca, la dezvoltare economica si la dezvoltarea turismului. Acum, cu aderarea Romaniei, UE are vecinatate cu Marea Neagra si aproape intreg cursul Dunarii e in cadrul Comunitatii. Dezvoltarea infrastructurii portuare, reinnoirea flotei si un transport modern pe zona feroviara si navala va aduce beneficii economice tarii noastre. Insa trebuie ca autoritatile sa se implice. Dar noi avem probleme chiar la sistemul de informare a celor interesati, informare care nu se prea face. Problema e la nivel guvernamental si institutional. Se stia despre aceste lucruri de multi ani si oamenii nu stiu nici macar regulile jocului pentru a-si face planuri de afaceri pe termen lung. Aici e problema".
La rindul sau, Willi Piecyk a precizat ca Romania ar trebui sa fie foarte atenta la dezvoltarea infrastructurii, deoarece in urmatorii ani UE va pune baza pe acest lucru, dar si pe turism: "Iar in tara dumneavoastra nu se prea poate face turism la nivel european deoarece nu se poate calatori pe drumurile care sint acum. Romania are o problema foarte mare la acest capitol si economia tarii are de pierdut. La Braila s-ar putea face un turism ecologic foarte puternic, dar pe ce infrastructura? Oamenii trebuie informati ca sa stie ce trebuie sa faca pentru a se dezvolta".