Inima Generatiei X | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Inima Generatiei X

Se pare ca lumea devine din ce in ce mai constienta de gravitatea problemelor ce afecteaza societatea, intrucit au fost initiate un numar foarte mare de proiecte si concursuri pe diferite teme, precum violenta, drogurile, incalcarea drepturilor omului. Printre acestea se numara si concursul de filmulete de scurt-metraj organizat de judetul Constanta. Profesorul Constantin Lucian, coordonatorul echipei de participanti, a creat un videoclip in scopul de a realiza un front comun cu tinerii adolescenti in lupta impotriva violentei din familie, din scoli, de pe strada, etc. "Este mult mai util sa implicam tinerii in diverse activitati decit pur si simplu sa impartim fluturasi sau sa lipim afise. Violenta pleaca intotdeauna din latura necunoasterii si din lipsa comunicarii cu parintii, in primul rind. Plecarile din ce in ce mai dese in alte tari pentru un loc de munca sunt doar un prilej de a spori violenta. Parintii dezinteresati nu fac demersul final si nu asigura o buna educatie copiilor ce ajung, datorita efectului de turma, sa aleaga cai gresite. In prezent nu exista o campanie care sa angreneze intreaga societate si nici nu sunt transmise modalitati si cai de a evita folosirea violentei, ci doar analize psihologice. De aceea tematica scurt-metrajului realizat de noi a prezentat imagini ale tinerilor in diferite locatii ale orasului vazut ca un labirint si modul cum ar trebui sa isi desfasoare activitatile" a precizat domnul profesor Constantin.
"Am vrut sa conturam tema violentei altfel, sa nu ne repetam, sa nu copiem, sa creem un brand propriu, o imagine care sa atraga si care sa surprinda. Daca majoritatea filmelor pun accentul pe “Stop Violenta!”, noi am vrut ca anul acesta sa schimbam prea cunoscutul slogan care, din pacate, nu mai are rezonanta si implicit nu mai reuseste sa schimbe ceva in acest sens (acesta fiind rolul oricarui material publicitar). Asadar, ideea noastra e simpla, fara personaje vii, fara text, insa cu un titlu bun, sugestiv, care sa reprezinte ideea filmului: mai exact sa promovam iubirea ca mesaj alternativ ce trebuie urmat si nu violenta. Concret, cadrele filmului au in prim-plan trei personaje din plastilina care, in final, ajung sa-si uneasca inimile, aratind ca iubirea e cea mai importanta, ceea ce ar trebui sa facem cu totii, sa ajungem la compromis, sa cedam si sa ne iubim...
In partea a doua a filmului sunt ilustrate alternative pentru tineri de petrecere a timpului liber, alternative pe care tinerii braileni le considera ca fiind cele mai importante: teatru, galeriile de arta, biserica, faleza Dunarii", a opinat Anca Pascu, una dintre realizatoarele clipului, despre ideea ce a stat la baza acestuia.
Asadar, cu un numar din ce in ce mai mare de proiecte si cu o trezire la realitate din partea populatiei, se asteapa si se spera o ameliorare in ceea ce priveste violenta verbala, fizica, psihologica, etc.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro