"Distrigaz Sud Reţele" avertizează populaţia că, în ultima perioadă, au fost semnalate mai multe cazuri în care anumite persoane s-au prezentat drept angajaţi ai societăţii, pretinzând sume de bani pentru diferite servicii. Pentru a nu avea de-a face cu astfel de escroci, consumatorii casnici trebuie să ştie că prezentarea salariaţilor "Distrigaz Sud Reţele" la clienţi, pentru verificarea şi revizia instalaţiei de gaze din locuinţe se face respectând câteva reguli. Astfel, verificarea se anunţă cu 24 de ore înainte de efectuare, prin afişarea de formulare tipizate la asociaţiile de locatari şi la intrările în scara blocului. Administratorul sau preşedintele blocului însoţeşte, de regulă, salariatul "Distrigaz Sud Reţele". Membrii echipei trebuie să poarte echipament de lucru bleumarin, cu inscripţia "Distrigaz Sud Reţele", să se legitimeze, să prezinte ordinul de serviciu numerotat, datat, cu menţionarea adresei şi a obiectivului de verificat. Plata serviciilor prestate nu se face direct către lucrătorii din teren, taxele aferente verificării/reviziei facturându-se. Regulamentul "Distrigaz" nu prevede amendarea clientului ci, cel mult, închiderea gazului, ca măsură de siguranţă, dacă situaţia o impune. "Reamintim cu această ocazie că în factura lunii următoare efectuării verificării sau reviziei se va regăsi contravaloarea serviciului prestat", precizează George Carpov, ataşatul de presă al Distrigaz Sud Reţele.
