Pentru "Braicar", refuzul de a accepta in masina un numar de calatori mai mare decit locurile disponibile in masina a devenit o regula de la care soferii nu se abat, dar reversul medaliei este nemultumirea calatorilor grabiti care nu mai sint primiti in microbuz. Un exemplu in acest sens ne-a fost prezentat ieri de catre Mihaela B., 62 ani, pensionar: "Am asteptat dimineata aproape o jumatate de ora in statia din Concordia masina 5 pentru a ajunge in Chercea. In tot acest rastimp au trecut 3 microbuze ale “Braicar” fara a opri sa ia calatori din statie. Abia al patrulea microbuz a oprit pentru a cobori 2 persoane, dar in statie erau mult mai multe persoane. Am urcat in masina, dar soferul m-a atentionat ca nu ma poate lua pentru ca nu mai are locuri. Cind am refuzat sa cobor, dumnealui a oprit masina si a zis ca nu pleaca din statie pina cind nu coboara cei care nu au locuri pe scaun, inclusiv eu. Va dati seama ca imediat au sarit cu gura calatorii si nu va spun ce vorbe mi-am auzit. Este revoltator ce mi s-a intimplat, cu atit mai mult cu cit sint femeie in virsta si din pensie am rupt sa-mi cumpar abonament. Daca ei stiu ca nu pot sa ia persoane peste numarul de locuri, de ce nu au bagat pe linia 5, pe carte circula foarte multe persoane, autobuze mari sau un numar mai mare de microbuze?".
In sectorul operatorilor de transport in regim maxi-taxi, in ceea ce priveste fenomenul calatorilor peste numarul de locuri, exista totusi cazuri de nerespectare a acestei reguli. Cel mai evident se manifesta aceste abateri la primele ore, cind fluxul de calatori este mai mare, si in cursul dupa-amiezii, cind termina elevii de liceu cursurile, dar si citeva ore mai tirziu, cind salariatii termina programul de lucru. Tentatia soferilor de maxi-taxi este mare intrucit un numar mai mare de calatori, in mod evident, inseamna un venit mai mare, mai ales ca nici nu elibereaza bilete. Acum, insa, sint obligati sa puna in balanta si pierderea permisului de conducere.